woensdag 15 november 2017

Veronica Sorry

Veronicagids, week 15 uit 1996 heb ik altijd een mooi apart exemplaar gevonden. Hoe ze het hebben gedaan blijft me een raadsel, maar het is ze wel gelukt. De verkeerde kop boven het juiste verhaal. Andersom was natuurlijk erger geweest, als je een wekelijks feuilleton leest.


We zien dus de header van Het Monster van de Moerplaat boven een pagina van het verhaal Het Portugese Goudschip.

De juiste header die boven deze pagina had moeten staan, stond de weken ervoor en erna gewoon boven aan de pagina's.


Nu is er één keer in een interview een (kleine) verwijzing van Henk geweest naar een fout in de Veronicagids. Dit betreft een interview in Stripnieuws, nummer 3 van augustus 2003.


In dat interview vertelt Henk dat een hele pagina niet gepubliceerd was.


Ging het nu om deze vergissing van Veronica, of is er ook een keer een hele pagina niet gepubliceerd. In dat geval vraag ik me af, welke week is dat dan geweest.

Veronica sorry. Maar het ligt niet aan jou en het ligt niet aan mij.