zondag 18 maart 2018

Wie Wie Wietergoan

Eerder haalde ik al eens De serie binnen De Serie aan.

Weer thuis uit India was ik blij dat ik weer eens muziek van Normaal hoorde.
Dat deed me denken aan een andere versie van De Serie.

Ik doel op dat ene nummer van Normaal, opgetekend door Henk Kuijpers. D'n poot op 't gas.


In de afgelopen vijf Franka veilingen op Catawiki verscheen er steeds een uitgave van dit album met een dedicace van Henk Kuijpers.
Opnieuw een Serie dus.



Ëén keer ging het mis.
Toen het gewonnen kavel nooit de winnaar bereikte. Bij de derde veiling is toen, inclusief toelichting, hetzelfde kavel opnieuw aangeboden.
Bij de vierde veiling was er dus weer wel een nieuwe dedicace.



Heerlijk om én naar Nederlandstalige muziek te luisteren én te genieten van deze tekeningen.

Normaal:
wie wie wietergoan
wie wie wietergoan