dinsdag 3 juli 2018

Epoque


Grappig. Onmiskenbaar Franka op de cover van Eppo.
Ik was even op het verkeerde been gezet. Ik dacht naar een Eppo Stripblad te kijken, die ik niet kende. En zeg nu zelf, het lijkt er verdacht veel op. Maar even later begreep ik zowaar wat ik voor mijn snufferd had.

Helaas alleen verkrijgbaar in de iTunes Store (en dus voor Apple producten), terwijl ik zelf een Android adapt ben.
Nevertheless, zie deze link waar je hem kunt downloaden. Geen idee dus of dat nog steeds kan.

Ook leuk om te lezen wat Pascal Oost er zoal allemaal van gemaakt heeft en hoe dat tot stand is gekomen in The making Of .... Helaas in de preview weinig tot geen Franka.


Een avontuur van Harold Hops, Tijd-Ruimte Konijn.
Als de Tijd-Ruimte lijn van de Nederlandse stripgeschiedenis wordt bedreigd, schiet Harold Hops in actie! Het dappere stripkonijn beleeft een duizelingwekkend* avontuur dat vele decennia en andermans stripverhalen omspant!
Waar is Roodhaar? Wat doet Franka tussen haar avonturen door? Komt Agent 327 nog terug? Wat gebeurt intussen op de redactie? En vooral: wat is er mis met Roel Dijkstra?


(*: Dat komt door al dat tijdreizen. Daar krijg je hoofdpijn van.)

Ik ben nu toch wel héél benieuwd naar het verhaal (wat al in 2012 is verschenen....).

Dio:
Had ik maar een tijdmachine tijdmachine.
Maar die heb ik niet