woensdag 20 mei 2020

Franka Puzzel

Twee weken terug ontving ik als corona-tijdverdrijf een leuk cadeau. Een rasechte reusachtige Franka leguzzel: een vergroting van de fictieve cover van Regenjungle. Een fotopuzzel van 1.000 stukjes en een formaat van liefst 64 bij 48 centimer.


Enthousiast een week bezig geweest! En ik moet eerlijk zeggen, het was ook de reden dat ik weer wat blogs opstelde. Door de puzzel ging ik weer door allerlei materiaal van Franka heen en het resultaat stond afgelopen dagen al online.


Als je denkt dat het makkelijk was, nou nee. Wat een gepuzzel.
Maar wat een leuke puzzel en wat een leuk idee!


Trots op het resultaat!


Natuurlijk bestaat er al heel lang een officiële Eppo puzzel mét een Franka puzzel van 120 stukjes. Én van Rob Lamping's site weet ik dat er ook al langer illegle puzzels bestaan. Maar eentje van 1.000 stukjes was nieuw voor me.



Voor wie een legpuzzel van Franka heeft: veel puzzel plezier..